Klubmesterskab 2023

Så er det blevet tid til at afholde det årlige klubmesterskab i Rødovre Karateskole!
Mesterskabet afholdes lørdag den 25. november kl. 9:00 – 15:00 i dojo’en. Forældre og søskende er meget velkomne til at tage med for at kigge på.

Tilmelding

Man kan deltage i både kumite (kamp) og kata, og man skal have mindst én gul snip for at konkurrere.
Vi forventer, at de øvede grader stiller op i mindst en af delene, men ser gerne at alle stiller op i begge dele.
Seneste frist for tilmelding er lørdag den 18. november via hjemmesiden. Hvis man blot har lyst til at komme at kigge på, skal man huske at tilmelde sig, så vi ved, hvor mange vi bliver.
Deltagerne vil blive opdelt i grupper på baggrund af alder, grad og niveau – så mindre øvede møder mindre øvede, og øvede møder øvede.
I løbet af morgenen vil der være nogle opvarmningskampe så man kan få rystet de værste nerver af sig. Dette koncept gik godt sidst, så vi gentager succesen i år.

Pris

Selve arrangementet er gratis for deltagerne og tilskuerne, og der vil være saft, kaffe, the og kage til alle. Man skal dog selv sørge for mad. Vi anbefaler man smører en god madpakke, og ellers er der et cafeteria i hallen.

Beskyttelsesudstyr

Man SKAL have sin egen tandbeskytter, og disse kan købes i klubben til 40 kr. Uden en tandbeskytter får du ikke lov at stille op. Det er for sent at købe en tandbeskytter på dagen, da den skal formes i varmt vand – sørg derfor for at købe en snarest – det gælder din egen sikkerhed.
Du er velkommen til at anvende dit eget beskyttelsesudstyr til kamp, hvis du har. Vi anbefaler, at du anskaffer dit eget udstyr – det kan købes gennem klubben.

Hvis man ønsker at spørge om noget, kan Jonas kontaktes på jonas@roedovrekarateskole.dk eller man kan tage fat i en af de andre instruktører til træning.