Sommerfest 2023

Vi afholder vores traditionelle sommerfest på Rødovregaard den 16. juni.

Vi byder dig og din familie velkommen til en hyggelig aften i selskab med instruktørerne og medlemmer fra hele klubben.

Vi griller, spiser og hygger sammen, og i løbet af aftenen skal klubbens vandrepokal naturligvis uddeles til det medlem, der gennem det sidste år har udvist særlig flid og engagement i sin træning.

Der bliver også tid til lidt underholdning, og til sidst slutter vi af med saft, kaffe, te og kage. Hele arrangementet vil slutte mellem 21 og 22.

Man er velkommen allerede fra kl. 17 – grillen vil være klar kl. 18. Klubben sørger for tilbehør så som brød, salat, dressing, saft, mm., men man skal selv medbringe kød og godt humør.

Arrangementet foregår på Rødovregaard, Kirkesvinget 1, 2610 Rødovre – fredag den 16. juni i lokalet “Loen”.
Arrangementet er gratis for alle deltagere.

Programmet for aftenen er:

18:00: Velkommen
18:15: Spisning
19:30: Underholdning
21:00: Kaffe, te, saft og kage og uddeling af vandrepokal
22:00: Tak for i aften og vi ses til august

Tilmelding sker senest onsdag den 14. juni her på klubbens hjemmeside, og det er helt gratis at deltage for alle.

Har du spørgsmål, kan Torsten kontaktes på torsten@roedovrekarateskole.dk.

Rødovre Karateskole

Nyhedsbrev